تعطیلات دسترسی اینترنت اجاره ماشین افزایش میابد
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تعطیلات دسترسی اینترنت اجاره ماشین افزایش میابد

تعطیلات دسترسی به اینترنت، یک کارگزار مسافرتی، اعلام کرده است 300٪ در سال بیش از سال افزایش در درآمد ناخالص از کسب و کار اجاره ماشین آن است. این در درجه اول از شبکه های جهانی خود مشارکت اتصال مستقیم هدایت می شود.

به عنوان یک نتیجه از رشد خود را در بخش اجاره ماشین ، دسترسی به اینترنت است، برای اولین بار، با توجه به تاسیس شرکت یک تیم جدید به طور انحصاری به کسب و کار اجاره ماشین خود اختصاص داده شده،.

“دسترسی به اینترنت است مشارکت اجاره خودرو اتصال مستقیم در بیش از 100 کشور مختلف، و مشتریان توزیع ما فراهم دسترس در زمان واقعی و قیمت که تنها یک خریدار با حجم بالا می تواند به ایمن، گفت:” فاضلاب Ofir کوهن، معاون اجرایی رئيس جمهور از توسعه استراتژیک برای دسترسی به اینترنت تعطیلات. “من فکر می کنم نتایج بهبود یافته بخش اجاره اتومبیل ما برای خود صحبت می کنند. محصولات بیشتر که دریافت از طریق کانال های ما به فروش می رسد، بیشتر شرکت های کرایه خودرو پی بردن به ارزش که ما می توانیم به کسب و کار خود را. ”

در حال حاضر، تعطیلات دسترسی به اینترنت است مشارکت با هرتز، چیز بودجه گروه، Sixt به و شرکت نوع منابع (شرکت، آلامو، و ملی). دسترسی به اینترنت نیز نهایی معاملات با سفرالامو ، مزیت اجاره ماشین، E-Z اجاره اتومبیل و دلار صرفه جو گروه خودرو، می گوید این شرکت است.

به عنوان بخشی از طرح خود برای افزایش کسب و کار در بخش اجاره اتومبیل، تعطیلات دسترسی به اینترنت Konni مارشال به عنوان معاون رئيس جمهور جدید خود را از توسعه کسب و کار برای رنت ماشین منصوب کرده است. قبلا با هرتز Corp. برای 27 سال، مارشال به ارمغان می آورد دانش از هر دو اوقات فراغت و مدیریت مشتری شرکت در اجاره خودرو.

علاوه بر این، Yoseph Parpara، که به عنوان رئیس توسعه اتصال دسترسی به اینترنت و ادغام شرکت های شخص ثالث از سال 2003 خدمت کرده است، در حال حاضر توسعه فن آوری کرایه اتومبیل سازمان سر. به طور خاص، Parpara اتصال، توسعه دهندگان و کارکنان تضمین کیفیت در رنت ماشین با توجه به شرکت مدیریت،.

“بخش کرایه ماشین از دسترسی به اینترنت در سال گذشته منفجر شد، و با یک تیم جدید تخصصی و تمرکز افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد ما می توانیم رشد ما در 2016 سه برابر نیست دوباره وجود دارد، گفت:” مارشال.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: